Saturday, September 8, 2012

Semoga berjaya adik-adikku di dalam peperiksaan UPSR :)

Minggu depan adik-adik, anak-anak atau cucu-cucu kita akan menghadapi peperiksaan UPSR 2012. Kebiasaannya mereka dalam keadaan tengah gemuruh, bertungkus-lumus atau mungkin ada yang sedang tenang kerana sudah mengulang kaji awal.

Tidak lupa juga Ibu bapa yang sekarang bertungkus-lumus juga dan tidak senang duduk apabila musim peperiksaan bermula. Ada yang bercuti kerana ingin memberi sokongan moral kepada anak mereka. Bagi yang beragama islam tidak putus doa-doa dipohon semoga anak mereka dapat menjawab peperiksaan dengan baik.Semoga Allah merahmati doa-doa anda semua ya.

Disini KSG ingin mengucapkan selamat berjaya kepada adik-adik yang menduduki peperiksaan UPSR. KSG mendoakan kejayaan adik-adik di dalam peperiksaan UPSR. (Jika ada yang terbacalah) :)

TERIMA KASIH :)

9 comments:

  1. Amiinn. Semoga segala doa yang baik diterima oleh ALLAH swt.

    ReplyDelete
  2. Nasib baik tak ada adik amek upsr tahun nie, kalau tak letih nak hantar ambil dekat kelas tusyen. Nampak sangat si kakak nie kejam. haha

    ReplyDelete
  3. teringat zmn aku ambik upsr dulu...takot woo..

    ReplyDelete
  4. wah suka2x cepat habis UPSR cepat bf saya free..he he good luck budak-budak UPSR :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cepat bf free? sabar ye..minggu depan dah habis dah.. :)

      Delete
    2. bf mngajr dak thun 6 mmg bz sgt siap tdo sekolah ada semyg hajat dgn blk lewat class tmbahan jdi stress tu hpy cept hbs UPSR pls he he

      Delete

Assalamualaikum! Hai! Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak anda ;)