Sunday, September 9, 2012

Buang toksin dengan cara mudah masa kini

Assalamualaikum kepada semua, 

Ini adalah produk yang dijual oleh rakan KSG. Kepada yang berminat boleh hubungi Muadz - 0193568709. KSG pernah try menggunakan produk ini, ternyata ada perbezaan selepas mengunakannya. Apa yang KSG faham, produk ini tidak akan membuat diri kita 100% tanpa toksin (tipulah kalau macam tu) tetapi mengurangkan toksin di dalam badan. Boleh hubungi nombor yang tertera diatas untuk tujuan pertanyaan. :) 





Sedikit penjelasan daripada Encik Muadz tentang produk ini 

"Ketika ini pencemaran sudah berleluasa di sekeliling kita. Oleh kerana itu, kita juga sedikit sebanyak telah menerima kesannya. Selain itu, aktiviti seharian kita juga menyumbang kepada pertambahan pencemaran di dalam badan kita. Apa yang saya maksudkan ialah “Toksin”.

Jika anda pernah mengalami sakit badan, sakit kaki, lenguh-lenguh badan, bersenam tetapi berat badan sukar untuk turun. Ini adalah mungkin disebabkan toksin di dalam badan kita. Malah banyak lagi penyakit atau masalah yang berpunca dari toksin. Kini, sudah ada produk yang mampu menyingkirkan toksin di dalam badan manusia.

Mungkin sudah ada yang tahu tentang produk detox yang menyerap toksin dari tapak kaki ini. Tetapi hari ini, jika hanya ada 1 fungsi masih tidak mencukupi. Semua orang pasti mahu lebih, itu realiti.

Sudah ada detox dengan fungsi tambahan di pasaran. Setiap satu mempunyai fungsi tambahan yang berbeza pasti dapat memenuhi kehendak masyarakat. Dengan fungsi utama yang ditambah lagi dengan fungsi tambahan ibarat lengkap melengkapi. Sudahlah baik, ditambah lagi.



Detox Gold
Buang toksin dan fungsi tambahan menguruskan badan. (Dicadangkan penggunaan bersama ‘Slimming Patch’ untuk kesan mengguruskan badan yang lebih drastik)

Detox Ginseng
Buang toksin dan fungsi tambahan membekalkan tenaga tambahan. Sesuai untuk yang mengalami kelesuan badan dan letih bekerja.

Detox Green
Buang toksin dan membantu memudahkan tidur di malam hari atau susah tidur apabila terjaga malam. Sesuai untuk yang mengalami ‘Amnesia’.

Detox Lavender
Buang toksin dan menstabilkan negative ion dalam badan. Juga mengurangkan ‘stress’ dan ‘tension’. Sangat sesuai untuk orang yang mengalami tekanan dengan kerja atau keadaan sekeliling.

Pasti ada yang sesuai kerana setiap jenis mempunyai fungsi tambahan yang berbeza dan sangat baik. Sampai bila mahu simpan toksin?. Buanglah hari ini dan mengamalkan gaya hidup yang sihat."

Diletakkan testimoni produk :)





Terima Kasih kerana sudi membaca. 

9 comments:

  1. Replies
    1. saya dah try.. saya rasa ok, tetapi x tau komen anda apa pula.. :)

      Delete
  2. Replies
    1. dah try ;)..murah sahaja..tampal di kaki.. efek dia memang terasa.. ikut individulah rasa atau tidak efeknya..

      Delete
  3. penah try gak awl thun dulu...pakai kt kaki....igt nk beli ag...brape yea harganye

    ReplyDelete
  4. tamau buang toksin nak buat tabiat kat sini muaahaahahaha

    ReplyDelete
  5. Thanks KSG.

    Salam saya Mu'adz, spt tertera no saya 0193568709.

    Atau ke fanpage fb saya:
    http://www.facebook.com/detoxmuadz

    Like ya :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum! Hai! Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak anda ;)