Wednesday, August 15, 2012

Drama 'Adam & Hawa' 1 Novel 80 Episod - Pengalaman di Majlis Pelancaran Drama Adam & Hawa

Assalamualaikum kepada semua Bloggers, Readers dan Rakan-rakan,

Mungkin ramai yang sudah membaca novel Adam & Hawa, terbitan Alaf 21 yang juga anak syarikat Grup Buku Karangkraf. Pasti ramai yang tahu bahawa Novel karya Aisha Sofea ini telah pun diadaptasi oleh Global Station untuk dijadikan drama 80 episod di Astro Mustika HD bermula 27 Ogos 2012 ini.

KSG sempat ke Majlis Pelancaran Drama Adam & Hawa ini yang dijalankan di Floral Terrace, Hampshire Place, Kuala Lumpur. Sedap juga berbuka di sini. :)
Flora Terrace :)



Cantik dan makanan pun sedap di Flora Terrace 

Anyway, majlis pelancaran dan soal jawab drama bersiri berdefinasi tinggi ini yang akan ditayangkan di Mustika HD ini berjalan tepat 8.00 malam selepas majlis berbuka. Media-media mengambil peluang bertanyakan soalan kepada pelakon utama drama Adam & Hawa iaitu Aaron Aziz dan Nadiya Nisaa semasa sesi dijalankan.

Turut hadir adalah penulis asal karya Adam & Hawa iaitu Aisha Sofea. Mungkin ramai antara yang kenal penulis novel terlaris terbitan alaf 21 ini.Selain itu, ramai juga pelakon lain yang hadir semasa pelancaran drama bersiri Adam & Hawa ini.

Yang bertudung merah tu Aisha Sofea.

Komen KSG setelah melihat preview sedutan drama Adam & Hawa ini adalah drama Adam & Hawa akan mencetuskan satu fenomena baru dan perlu ditonton. Anda tidak akan rugi untuk melanggan Astro Mustika HD untuk menontan drama adaptasi daripada novel ini. Ingat! Jangan lepaskan peluang untuk menonton Drama Adam & Hawa yang akan mula ditayangkan pada 27 Ogos 2012, Isnin hingga Jumaat, 10 Malam di Astro Mustika HD.

Terima Kasih ya!

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum! Hai! Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak anda ;)