Monday, February 20, 2012

/|Jalan-jalan di Malaysia IT Fair best ke x best?|\

Malaysia IT Fair nie start 17 Februari sampai 19 Februari yang lepas bertempat di Mid Valley.Main sponsor event ini adalah Kaspersky (Aku tahu dia jual anti virus je..). Masuk-masuk je ke dalam IT Fair nie, korang akan nampak satu kete ferrari yang berplat Kaspersky (PELIK?). Aku pun pelik kenapa ada kete ferrari dalam IT Fair, mungkin sebab nak kena dengan slogan Kaspersky kot iaitu 'Fast & Secure'. Kete ni pun Kaspersky yang letak kat situ. Aku x pastilah best untuk korang atau x kalau korang masuk dalam ni, korang kena round sampai habis kerana pihak penganjur telah set IT Fair one way. So korang kena hadapi 3 hall yang penuh dengan orang untuk hanya keluar balik. Harga masa IT Fair ni pun bleh tahan murah dan mampu untuk merambangkan mata korang. Kekurangannya, korang susah nak select barang sebab ramai sgt orang sampai korang confirm terlepas pandang barang2 yang dijual. Harga dan barang antara gerai pun x banyak beza (mcm x beza langsung pun aku tgk,xpe still murah). Walaupun begitu, aku sempat menyambar satu thumbdrive Sandisk 8GB dengan harga Half Price. Piunnnnggggg Kebabooooom


Pintu Masuk Malaysia IT Fair

Kereta Ferrari yang aku cite tadi kat atas

Pentas utama masa KL IT Fair (Ada sesi lelong berlaku kat sini)

Gerai Kaspersky

Ramaikan orang? (Ni x nampak padat lagi)








No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum! Hai! Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak anda ;)