Monday, June 3, 2013

Majalah BOBOI muncul di pasaran JUN ini!

Majalah Komik Stylo Gila! Mungkin itu tagline majalah komik terbaru di pasaran iaitu BOBOI. Mungkin ramai yang mengenali BOBOI iaitu kumpulan pelawak Afdlin Shauki, Harun Salim Bachik dan Nabil Raja Lawak yang pernah bertanding di Maharaja Lawak Mega 2012. Tak perlu memperkenalkan mereka ini kerana mereka sudah cukup dikenali oleh majaroti rakyat Malaysia.

Apa yang KSG ingin kongsikan adalah tentang majalah BOBOI. Ya! BOBOI tampil dalam bentuk majalah pula. Mungkin anda yang pergi ke Pesta Buku Selangor 2013 perasan dengan kehadiran booth BOBOI ini. Ada jual cenderahati BOBOI, t-shirt BOBOI, topi BOBOI dan paling penting majalah BOBOI.

Apa yang menarik tentang BOBOI? BOBOI menampilkan kartun berdasarkan filem-filem arahan Afdlin Shauki dan dikelakarkan lagi kartunis-kartunis terpilih. Berbeza dengan komik-komik yang lain. Usaha branding yang baik oleh saudara Afdlin Shauki.Tahniah ya! Harga yang ditawarkan adalah RM7.90 (Mampu milik berdasarkan gaji minimum yang dikenakan kerajaan). Berbaloi sangat! Antara barisan kartunis adalah Adal, Bobhairy, xsrizal, awi smiley, Akmal kuca, aie sulong Nik dan kartunis-kartunis yang oshem-oshem di tanah air.

Pelancaran untuk komik telah dijalankan di Pesta Buku Selangor 2013 pada 31 Mei 2013 yang turut dihadiri Afdlin Shauki sendiri. Akhir kata, tutup post ini dan dapatkan majalah BOBOI di pasaran sekarang!

Afdlin Shauki bersama barisan kartunis

majalah BOBOI

2 comments:

  1. Tahniah Krew & Kartunis BOBOI

    ReplyDelete
  2. teruskan dengan nilai yang positif untuk generasi muda

    ReplyDelete

Assalamualaikum! Hai! Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak anda ;)