Wednesday, April 17, 2013

Adik-adik jom ngaji bersama Upin Ipin

Seperti yang anda semua tahu ilmu agama adalah sangat penting. Ibu bapa mana yang tidak mahu anaknya berjaya bukan sahaja di dunia malah di akhirat. Mengaji adalah satu aspek penting atau asas yang perlu diketahui oleh umat Islam. Ibu bapa pasti tidak melepaskan peluang untuk anak mereka ke kelas-kelas mengaji. Pasti ada anak-anak kita yang liat apabila ingin ke kelas mengaji. Betul? Ok. Kita berhenti di sini sebentar. 

Siapa yang tidak mengenali Upin Ipin? Telatah animasi adik-beradik kembar yang hangat di pasaran sejak kebelakangan ini. Baru-baru ini telah wujudnya satu pakej terbaru iaitu 'Jom Ngaji' bersama Upin dan Ipin. Erkkkk... apa tu? 

Pakej Jom Ngaji bersama Upin Ipin ini adalah alat bantuan mengajar mengaji. Alat bantuan mengikut silibus Al-Quran UPKK(Ujian Penilaian Kelas Kafa) dan diluluskan KDN. Menarik bukan? Didalam alat bantuan belajar ini terdapat Juzuk Amma bertajwid, berwarna dan beraudio visual untuk membantu anda dan anak-anak anda membaca Al-Quran dengan kaedah yang betul. Jangan risau, kerana terdapat juga panduan kod warna disediakan untuk menerangkan kaedah bacaan seperti dengung, qalqalah, bacaan harakat dan sebagainya. 

Klik untuk tumbesaran yang pesat


Dengan harga RM399 anda akan memiliki:-

1.Inteligent Readpen Jom Ngaji ada gambar Upin Ipin
2.Buku Ilmuan Cilik, Juzuk 30
3.Buku Teknik Al-Badar (Kaedah Cepat Mengaji Al-Quran)
4.Beg Sandang Upin dan Ipin (Seronoknya)
5.Petunjuk/ Penanda Buku
6.Pengecas, Fon Telinga, Kabel USB

Sambung balik perkara diatas, dengan RM399 anda boleh memupuk minat anak anda untuk mengaji. Pasti itu anda mahukan bukan. Anak anda akan gembira dalam proses pembelajaran dan anda gembira anak anda  berjaya dalam dunia dan akhirat. In Sha Allah. Untuk proses order, Sila SMS -  Asyraf 01123455633 (Call selalu terlepas nak jawab). 

Terima Kasih



2 comments:

  1. lepas ni mesti ramai budak suka mengaji..bagusnyee..

    ReplyDelete
  2. hahaha. dapat pun tangkap ko. daripada hari tu aku cari blog ko. lupa dah aku url ko.hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum! Hai! Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak anda ;)